پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

قانون ایمنی ترافیک

مطابق بخش فرعی (1)33 از قانون تفسیر بخشهای اصلاح نشده متوالی، برنامه‌های جدولی فهرستهای این قانون حذف می‌شوند اصلاحات متوالی متضمن در این بخشها با اجرا شدن، قسمتی از قانونی می‌شوند که آنها اصلاح می‌کنند و بدان وسیله در قانونهای مشابه ترکیب می‌شوندلطفاً به
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
قانون ایمنی ترافیک

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

قانون ایمنی ترافیک

فصل 1-18-T از دانشجویان ساسکاتکیوان

تذکر: مطابق بخش فرعی (1)33 از قانون تفسیر بخشهای اصلاح نشده متوالی، برنامه‌های جدولی فهرستهای این قانون حذف می‌شوند. اصلاحات متوالی متضمن در این بخشها با اجرا شدن، قسمتی از قانونی می‌شوند که آنها اصلاح می‌کنند و بدان وسیله در قانونهای مشابه ترکیب می‌شوند. لطفاً به بخش جداگانه‌ای مراجعه کنید تا جزئیات اصلاح متوالی و موارد خاص را به دست آورید.

تذکر: این ترکیب (تحکیم) رسمی نیست. اصلاحات برای راحتی رجوع و قوانین اصلی ترکیب شده‌اند و آئین‌نامه‌ها باید برای همه اهداف تفسیر و کاربرد قانون مورد مشاوره قرار گیرند. به منظور حفظ ادغام قوانین اصلی و آئین‌نامه‌ها، خطاهایی که ممکن است ظاهر شوند، در این ترکیب مجدداً تولید می‌شوند.

فهرست مفاهیم

بخش 1 ، عنوان کوتاه و تفسیر

1. عنوان کوتاه، 2. تفسیر

بخش 2 ، اجرای قانون

3. معرفی مدیر،4. جایگاه کار مدیر، 5. مدیر، گزارشات را حفظ می‌کند، 6. قدرتهای بازخواست و بررسی مدیر، 7. دستورات مدیر، 8. مدیر ممکن است ارائه گزارشات را اجازه دهد (مجوز دهد)، 9. مدیر ممکن است قدرتها را وکالت دهد، 10. نمایندگی کردن برای انجام شرایط و وضعیتهای اعمال شده توسط مدیر، 11. مدیر ممکن است مدیر آموزش وسایل نقلیه موتوردار را منصوب کند، 12. مدیر ممکن است وکالت قدرتها را بپذیرد.

بخش 3 ، قدرت وزیر در خصوص توافقنامه

13. قدرت برای منعقد کردن توافقنامه

بخش 4 ، هیأت مدیره ترافیک بزرگراه، قسمت اول، سازماندهی

14. هیأت مدیره دائمی (همیشگی)، 15. هیأت مدیره مسئول وزیر، 16. هیأت مدیره یک انجمن (شرکت)،

17. عضویت و حدنصاب، 18. رئیس هیأت مدیره و نائب رئیس هیأت مدیره، 19. کمیته‌های اعضای هیأت مدیره، 20. حق‌الزحمه و هزینه‌های مسافرتی

قسمت دوم، قدرتها و وظایف کلی

21. قدرتهای کلی (عمومی) هیأت مدیره، 22. قانونهای هیأت مدیره، 23. انجام کار و دستورات، 24.گزارشهایی برای هیأت مدیره، 24. گزارشهایی برای هیأت مدیره، 25. قدرتهایی در خصوص بازخواست‌ها و بررسی‌ها، 26. مدرک در گزارشات و بررسیهای هیأت مدیره، 27. قدرتهای مربوط به قانون خاص (ویژه)، 28. نمایندگی قدرتهای هیأت مدیره

قسمت سوم، استیناف‌ها (تقاضاها)

29. وقتی استیناف‌ها ممکن است برای هیأت مدیره ایجاد شود.

بخش 4 ، گواهینامه راننده، قسمت اول، مفاد کلی (عمومی)

30. مدیر برای صدور گواهینامه راننده، 31. چه چیزی گواهینامه رانندگی معتبر را می‌سازد، 32. برای راندن یک وسیله نقلیه موتوردار گواهینامه رانندگی نیاز است، 33. بچه‌ها وسایل نقلیه موتوردار را بدون اجازه به کار نمی‌اندازند، 34. مدیر ممکن است با غیر بومیان سر و کار داشته باشد، 35. ممنوعیت‌هایی در خصوص گواهینامه رانندگی، 36. گواهینامه مجوز موقتی، 37. شناسایی موقتی عکس، 38. پشت‌نویسی یا منع مجوز رانندگی، 39. وقتی صاحب یا دارنده وسیله باید مجوز رانندگی فراهم کند.

قسمت دوم، تقاضانامه‌هایی برایمجوز رانندگی

40. تقاضانامه برای صدور مجوز، 41. کسی که برای مجوز رانندگی واجد شرایط نیست، 42. وقتی متقاضی باید تست و آزمایش (امتحان) رانندگی را طی کند، 43. مدیر ممکن است به مدرک بیشتری نیاز داشته باشد یا از صدور مجوز امتناع کند، 45. وظیفه صاحب وسیله در خصوص تغییر اسم یا آدرس، 44. کسی که برای مجوز رانندگی مستحق گرفتن عکس است، 46. بیمه جواز رانندگی بین‌المللی، 47. مدیر ممکن است مجوز راننده را محو کند (باطل کند).

قسمت سوم، نظارت، لغو، امتناع مجوز راننده

48. وقتی مجوز راننده به طور خودکار (غیر ارادی) معلق شود (به حالت تعلیق درمی‌آید) یا ممکن است رد شود، 49. وقتی مدیر ممکن است نیاز به مصاحبه و یا آموزش راننده داشته باشد، 50.اعمال مدیر بعد از مصاحبه، 51. وقتی مدیر ممکن است بدون گزارش عمل کند، 52. وقتی مدیر ممکن است از صدور مجوز امتناع کند، 53. مدیر ممکن است مجوز راننده را که به اشتباه صادر شده، لغو کند، 54. مدیر ممکن است نیاز به برگرداندن مجوز راننده باشد، 55. افسر صلح ممکن است مجوز رانندهرا توقیف کند.

پخش پنجم، ثبت نام وسیله نقلیه

قسمت اول، موضوعات کلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.