پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

گزارش کارآموزی دیوارحائل

موضوع کارآموزیساخت یک دیوار حائل سنگی نمای مالون‌کاری شده به ارتفاع 3 متر و به طول 130 متر در محور محمدآباد سیاه مرزگوی علی آباد کتول می‌باشد
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
گزارش کارآموزی دیوارحائل

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی 1

فصل دوم: ارزیابی بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموزی 2

فصل سوم:‌ آزمون، آموخته‌ها، نتایج و پیشنهادات 3

مختصری در مورد دیوارحائل 6

فرم‌های پیشرفت کارآموزی

فرم پایان دوره کارآموزی

فصل اول

این پروژه در استان گلستان و شهرستان علی‌آباد کتول در محور محمدآباد ـ سیاهمرزگوی انجام می‌گیرد که در مناقصه‌ای شرکت برین سازان مروارید گرگان آن را به مبلغ 61000000 تومان برنده شد.

این پروژه به علت آن بنا می‌گردد که مسیر این جاده به علت همجواری با رودخانه و بارش‌های زیاد جوی در اکثر اوقات با مشکل تخریب مواجه بوده است. لذا اداره راه و ترابری به صورت مناقصه احداث دیوار حائل را به عموم واگذار کرد.

این محل در 22 کیلومتری جاده محمدآباد ـ سیاه مرزگوی می‌باشد و به علت واقع شدن در سرپیچ و قوس رودخانه تخریب زیادی آن را تهدید می‌کرد.

فصل دوم

رشته عمران با توجه به مکانیزه شدن دستگاه‌ها و پیشرفت علوم دیگر در کنار آن پیشرفت زیادی کرده و مسائل مختلف دیگری وارد آن شده است، از قبیل مقاومت در برابر زلزله، عایق‌های حرارتی و برودتی، عایق‌های صوتی و غیره که این رشته را بیش از پیش با سایر رشته‌ها مرتبط می‌سازد.

در این کارآموزی، رشته‌های مرتبط با کار عمران مختلف بودند:

1. اداره راه و ترابری؛

2. کارخانه سیمان؛

3. نیروهای انسانی؛

4. دستگاه‌های مکانیکی که خود یک وسیله بسیار لازم برای رشته عمران است

فصل سوم

انسان از قدیم برای حفظ جان خود در مقابل عوامل طبیعی اقداماتی را بسته به امکانات و لوازم پیرامون خود انجام می‌داد. از آنجا که اکثر جاده‌های کوهستانی در دامنه کوه‌ها و در جوار رودخانه‌ها شاخه می‌شوند. لذا برای جلوگیری از ریزش سنگ و رانش کوه و همچنین برای پیشگیری از تخریب زیرسازی راه‌های در جوار رودخانه‌ها از دیوارهای حائل استفاده می‌گردد.

این دیواره‌ها در انواع مختلف بتنی، سنگی، آجری و غیره ساخته می‌شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.