پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پاورپوینت بازاریابی بنادر

بازاریابی بنادر در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است شناور بعنوان وسیله حمل و نقل کالا آنچه که باید حمل شود بندر واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناورو بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است بنادر دریک محیط کاملا رقا
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 312 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت بازاریابی بنادر

فروشنده فایل

کد کاربری 7760

بازاریابی بنادر

در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:

}شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل. }کالا : آنچه که باید حمل شود. }بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.

رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.

بنادر دریک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمختلف،به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.