*این پاورپوینت در مورد تعریف مدیریت عملکرد، مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها در 225 اسلاید زیبا شامل تعریف و مقدمه،مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها،مدیریت عملکرد،اصول سیستم مدیریت عملکرد،تعریف مدیریت ،عملکرد چیست،عوامل موثر بر عملکرد،مدیریت و رهبری،تمرکز بر مدیریت عملکرد،اندازه گیری عملکرد و چرخه مدیریت،ارزیابی عملکرد،ویژگی های سیستم مدیریت عملکرد،مشکلات اندازه گیری عملکرد،برنامه های ارزیابی عملکرد ....می باشد.
*ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.
*مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت ؛که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است . و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن .»
*عملکرد به عنوان یک مفهوم چالشی و پیچیده
*ذی نفعان متفاوت (مصرف کنندگان، ارائه دهندگان، دولت و ... ) با علایق و اولویت های متفاوت
*به سختی اندازه گیری می شود.
*قبل از دهه 1980 اندازه گیری عملکرد بندرت صورت می گرفت.
*با افزایش فشار از جانب افکار عمومی برای پاسخگویی، به اندازه گیری عملکرد توجه بیشتری شد.
* اطلاعات سخت (hard information) در مورد شاخص های عملکردی
*اطلاعات نرم (soft information)(داده های کیفی مثل دیدگاه کارمندان)
*یک ارزیابی عملکرد فقط با یک معیار اندازه گیری نیازهای تمامی استفاده کنندگان نهایی را برآورده نمی کند