دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 2499 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 98 |
تحقیقات نشان داده است که بیشترین ارتباطات انسانی بیش از هر شیوه دیگری بوسیله علائم ، حالت ها و حرکات بدن انجام می گیرد . فروشنگان خیلی حرفه ای همیشه به جنبه های غیر کلامی رفتارهای مشتریان اهمیت زیادی می دهند که درک این علائم غیر کلامی در شناسایی نیازهای پنهان مشتریان تاثیر به سزایی دارد. در این مجموعه هر جزء از زبان بدن بصورت جداگانه بررسی شده است .
درک عملکرد یک پدیده زندگی گردن با آن را آسوده تر می سازد در حالی که عدم درک و ناآگاهی ، به ترس و خرافات دامن می زند و باعث سوءتفاهم بیشتر می شود. بنابراین کسب دانش و مهارت در ارتباطات غیرکلامی برخوردهای ما را با دیگران تبدیل به تجربه های هیجان انگیز می کند.
آموزه های این جزوه یک راهنمای بسیار ارزشمند برای بازاریابان ، فروشنده ها ، مدیران فروش و مدیران اجرایی می باشد. علاوه بر آن هر فردی صرف نظر از حرفه یا موقعیت اجتماعی اش ، می تواند در جهت ایجاد درک بهترری از پیچیده ترین رویداد زندگی ، یعنی برخورد رو در رو با دیگران ، از آن استفاده کند.