پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی بهبود ارتباطات درون سازمان

عنوان انگلیسی مقاله Organization Improvement عنوان فارسی مقاله بهبودارتباطات درون سازمان فرمت فایل ترجمه شده فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش تعداد صفحات فایل ترجمه شده 7 صفحه متن انگلیسی به همراه 7صفحه ترجمه فارسی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 149 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی بهبود ارتباطات درون سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

عنوان انگلیسی مقاله: Organization Improvement

عنوان فارسی مقاله : بهبودارتباطات درون سازمان

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 صفحه متن انگلیسی به همراه 7صفحه ترجمه فارسی

چند سطر از متن مقاله انگلیسی :

Organization Improvement: Cooperative Communication

by :Robert Bacal

The workplace is a complicated place. Imagine a spider web of people, managers, supervisors and staff members who need to work together, interacting in various ways to fulfil the organization's mandate. Disagreements and conflict are bound to occur; between staff members, between staff and management, and between clients and members of your organization.

As a result of working with thousands of government employees to help them acquire and use defusing hostility skills, we have concluded that a good amount of bad feelings, organizational problems, destructive conflict and inefficiency result from a lack of skill in the WAY that people communicate with each other. This isn't that surprising if we consider that our society tends to glorify the confrontational, John Wayne type heroes. And, that as children learn language, they tend to learn confrontational, negative language before they learn how to get along with others.

Cooperative communication, or the skills needed to get along in the workplace, or, for that matter,

چند سطر از ترجمه مقاله:

ارتباطات درون سازمانی


ارتباط سازمانی

یکی ازمباحث مهم مدیریت است که تا به حال در ایران به ان توجه کافی نشده است بسیاری از نظریه پردازان قرن بیستم را قر انفجار اطلاعات نامیده اندومدیریت اطلاعات را نیز به مثابهء یکی از شاخص های مهم توسعه مطرح کرده اند ارتباط چیست ؟ درواقع ارتباط بستر مبادلهء اطلاعات است بدون برقراری ارتباط اثر بخش مبادلهءاطلاعات ممکن نیست ودر نتیجه سازمان برای بهره گیری از اطلاعات و تحقیق اهداف خود توانمندی لازم رانخواهد داشت در سازمانی که میان کارکنانش روا بط سالم اثربخش ومناسب نباشد انگیزهء کمتری برای ارائه کارمفیدتر دیده می شود درچنین سازمانی غالبآ تضادهای ناشی از فقدان نظام ارتباطی اثر بخش بهره وری نازل ودر سطح پایینی وجود دارد وطبعآ ساغزمان توانایی و کارایی لازم برای بر خورد با رقابت های روزافزون بین المللی نخواهد داشت اگر به افزایش حجم اطلاعات توجه کنیم اهمیت توجه به نظام ارتباطی سازمان ها را بهتر و بیشتر درک می کنیم چرا که فقط یک نظام ارتباطی کار امد می تواند حجم اعظیم و روبه تزاید اطلاعات رادرون خود جاری کند و اطلاعات کامل دقیق صحیح و بهنگام را که یکی از مهیترین ابزارهای تصمیم گیری مدیران در سطوح مختلف می باشد فراهم اورده ودر اختیار انان قرار دهد .روابط صنعتی درایجاد صلح وآرامش درمحیط کار برقراری انضباط درصنعت واستقرار دموکراسی صنعتی نقش مهمی دارد این عوامل برای توسعه همه جانبه یک کشور بسیار ضروری است . آنچه از روابط صنعتی انتظار می رود استقرار روابط کاری
خوب ومناسبی است که سبب اعتلای تفاهم واعتماد متقابل کارگروکارفرما شود واختلافهای موجود راحل کند . کارگران امروز دیگر گروهی غیرمتشکل ونااگاه نیستند که آماده اطاعت مو به مو وکورکورانه از
کارفرمایان باشند..


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.