دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 283 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: (Marketing:بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز،خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.(شامل 26 اسلاید )
دارای تاریخچه
کارکرد بازاریابی
تفاوت بازاریابی با فروش
بازاریابی صنعتی ومصرفی
و...