دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 851 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران با موضوع استراتژی و انواع آن، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعاریف استراتژی
چگونگی شکل گیری استراتژی
استراتژی مدبرانه
استراتژیهای اضطراری
مروری بر انواع استراتژیها
مروری بر انواع استراتژیها
استراتژی های کلان
استراتژیهای ملی
استراتژیهای عمومی
استراتژیهای اصلی
استراتژیهای فرعی
استراتژیهای وظیفهای
استراتژی های خاص
استراتژیهای چهارگانه شرکتهای ژاپنی
سایر استراتژیها
قسمتی از متن:
استراتژی واحد عملیاتی یا تولیدی:این استراتژی به امتیازات رقابتی در حوزه ساخت و تولیدی مرتبط بوده و شامل سیستمهای تولید، سیستمهای کنترل و سیاستهای کلیدی ساخت و تولید میباشد.در این نوع از واحدهای وظیفهای و در راستای استراتژیهای شرکت، عموما در سه بعد زیر باید استراتژیها مشخص گردند:
امکانات و تجهیزات: از قبیل، میزان تمرکز یا عدم متمرکز بودن آنها، میزان اتوماسیون مورد نیاز و حجم تولید.
برنامهریزی و کنترل: از قبیل، تولید سفارشی یا انبوه، حجم انبار قطعات مواد، روش استفاده از انبارها، فعالیتهای کنترلی.
سفارشات: از قبیل تعداد، تنوع، کمیت، کیفیت تأمین کننده، نحوه انتخاب و امثالهم.
توضیحات:
کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران از جمله منابع مهم درسهای مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت می باشد.این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با موضوع " استراتژی و انواع آن " می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی و درس مدیریت استراتژیک پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.