دسته بندی | عمومی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3050 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر
تاریخچه:
طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر و دفتر فنی که همان تایپ ، تکثیر و چاپ میباشد که مالکیت آن شخصی میباشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر میباشد .
خدماتی که در این مغازه ارائه میشود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی،تایپ ، تکثیر، چاپ، فنری، صحافی، فکس، پرس کارت، رایت سی دی، و... . ساعات کار معقول در این مغازه از ساعت 30/8 تا 30/20 میباشد.
هدف ، ایجاد کسب و کار زود بازده و کسب سود برای گذران زندگی است.
اهمیت این نوع کسب و کار بخاطر نوع خدماتی است که در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یکجا با هم ندارند.
در نتیجه این نوع کسب و کار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.
این بود خلاصه ای از یک محیط کسب و کار کوچک (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تکثیر) که در واقع یک شغل آزاد می باشد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
تاریخچه.............................................................................................................. 1
مشتریان............................................................................................................. 3
مدیریت................................................................................................................ 4
خلاصه ای از شرکت (مغازه).......................................................................... 8
مالیکت شرکت (مغازه)..................................................................................... 8
شروع فعالیت..................................................................................................... 8
جا و مکان شرکت (مغازه)............................................................................... 9
خدمات............................................................................................................... 10
چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12
تکنولوژی.......................................................................................................... 14
خدمات آینده..................................................................................................... 17
استراتژی بازاریابی......................................................................................... 20
پیش بینی فروش.............................................................................................. 24
نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30
نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30
نتیجه گیری....................................................................................................... 34
منابع................................................................................................................... 34