پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

فروش در لوازم التحریر
دسته بندی عمومی
فرمت فایل doc
حجم فایل 3050 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

فروشنده فایل

کد کاربری 4566

وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

تاریخچه:

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر و دفتر فنی که همان تایپ ، تکثیر و چاپ می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر می‌باشد .

خدماتی که در این مغازه ارائه می‌شود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی،تایپ ، تکثیر، چاپ، فنری، صحافی، فکس، پرس کارت، رایت سی دی، و... . ساعات کار معقول در این مغازه از ساعت 30/8 تا 30/20 می‌باشد.

هدف ، ایجاد کسب و کار زود بازده و کسب سود برای گذران زندگی است.

اهمیت این نوع کسب و کار بخاطر نوع خدماتی است که در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یکجا با هم ندارند.

در نتیجه این نوع کسب و کار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.

این بود خلاصه ای از یک محیط کسب و کار کوچک (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تکثیر) که در واقع یک شغل آزاد می باشد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاریخچه.............................................................................................................. 1

مشتریان............................................................................................................. 3

مدیریت................................................................................................................ 4

خلاصه ای از شرکت (مغازه).......................................................................... 8

مالیکت شرکت (مغازه)..................................................................................... 8

شروع فعالیت..................................................................................................... 8

جا و مکان شرکت (مغازه)............................................................................... 9

خدمات............................................................................................................... 10

چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12

تکنولوژی.......................................................................................................... 14

خدمات آینده..................................................................................................... 17

استراتژی بازاریابی......................................................................................... 20

پیش بینی فروش.............................................................................................. 24

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نتیجه گیری....................................................................................................... 34

منابع................................................................................................................... 34


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.