پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

پرسی فایل

تحقیق، مقاله، پروژه، پاورپوینت

دانلود تحقیق درباره کنترل گر فازی

دالنود مقاله درباره کنترل گر فازی
دسته بندی فیزیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 59 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
تحقیق درباره کنترل گر فازی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره کنترل گر فازی*


مقیاس گذاری استفاده های کنترل گر برای اشتباهات و تغییر دادن اشتباهات و خروجی کنترل گر از طریق طرحی انتخاب می شود که در آن است.(چون اشتباه e(KT) هرگز نمی تواند بیش از شود.) و gc=100 (زیرا از طریق شبیه سازی پی برده ایم که کشتی، سرع تر از rad/sec 01/0 حرکت نمی کند) و (زیرا می خواهیم را بین محدود کنیم. داریم: ).

فرض می شود که دستگاه فازی برای خروجی کنترل گر فازی، متقارن و مثلثی شکل با عرض 0/4 است. و در مباحثه عمومی، همه آنها در صفر متمرکز شده اند.

مدل مرجع برای نشان دادن مقدار واقعی کارایی لازم انتخاب شده است بطوریکه

در این جا کارایی خواسته سیستم را برای دماغه کشتی مشخص می کند. ورودی های مدل وارونه فازی شامل اشتباهات و تعویض اشتباهات بین مدل مرجع و دماغه کشتی است و به صورت زیر بیان می شود:

برای هر کام از این ورودی ها 11 تابع عضویت متقارن و مثلثی شکل تعریف می شود که در مباحثه عمومی به صورت زوج توزیع شده اند. استفاده مناسب از کنترل گر، وابسته به و و می باشد و و و .(با توجه به طرح 1 در بخش 6.2.5)

برای یک کشتی باری، بالا بردن گوشه سکان معمولا به پایین آمدن دماغه کشتی منجر می شود. این اطلاعاتی در مورد حرکت وارونه دستگاه است. که ما در مدل وارونه فازی استفاده ی کنیم. بویژه قوانین را به شکل زیر مورد استفاده قرار
می دهیم

if is and is then is

فرض کنید که نرکز تابع عضویت خروجی را برای این قاعده j و ci نام گذاری کنیم تا تأکید کنیم که آن مرکز، وابسته به خروجی تابع عضویت است که تابع عضویت ith را برای مباحثه عمومی و تابع عضویت gth را برای مباحثه عمومی دارا می باشد. نظم قانون پایه که در جدول 6.1 بکار گرفته شده در مورد مدل وارونه فازی برای کشتی باری است. در جدول 6.1 دستگاه فازی ith را که وابسته به علامت خطای است و دستگاه فازی jth را که وابسته به علامت تغییر خطای است زیرا مشخص می کند. اجزای جدول، ارزش مراکز تابع عضویت مثلثی شکل و متقارن j و ci را با عرض 0.4 برای دستگاه فازی خروجی pm در مباحثه عمومی نشان می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.